31.03.2015

szafirki

... od zawsze były dla mnie delikatnymi kwiatkami, kojarzącymi się z wielkanocną, często przyozdabialiśmy nimi koszyczek ze święconką :) Mimo że kwiatki wdzięczne, w przepięknym kolorze i miłe w oglądaniu to niestety do końca nie wiedziałam co z nich zrobić. Serwetki nie udało mi się zdobyć w ich motywem, a chciałam wykonać komplet świeczek..... zatem pomyślałam że zrobię skromną kartkę z ich udziałem.... 

Oczywiście to całe zamieszanie na wyzwanie kwiatowe u Agaty


I moje dziełko... pewnie powędruje do kogoś na imieniny lub urodziny :)




A jak zdobędę serwetkę z tym motywem to z pewnością ten komplet świec powstanie,
pytanie tylko kiedy... na pewno pochwalę się tu na blogu :) 
Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i czekam na kolejny kwiatek ! Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!