22.05.2015

podekscytowana

a wiecie czym ? Zwykłymi zakupami... no może nie takimi zwykłymi, bo zwyczajnego łażenia po sklepach nie znoszę ale zakupy przez internet to co  innego i do tego coś dla mnie do tworzenia mhh... chciałoby się powiedzieć mniam lub pychota ! 

Ale do rzeczy :)

Przyjaciółka ze studiów Ania jakiś czas temu podesłała mi filmiki na you tube produkowane przez www.inspirello.pl w których doradzają, inspirują i uczą w technice decoupage która mnie interesuje i nie tylko.  Naoglądałam się tych filmików no i stwierdziłam, że czas na zakupy, a wczoraj dotarło do mnie zamówienie....och same cuda 






Skarby jakich mało no a ja już tworzę i niedługo pokażę swoje dzieła :) Wspaniale jest uczyć się czegoś nowego, udoskonalać co się umie itd. Ale pewnie niejedna z Was rozumie mnie doskonale :)

8 komentarzy:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!