6.10.2015

ciacha

Upieczone również z myślą o festynie i stanowisku z ciastami :)

pierwsze z gruszkami z TEGO przepisu, u mnie trochę zmienione bo nie miałam dżemu brzoskwiniowego więc dałam wiśniowy. Pierwszy raz wykonałam...


To zwyczajna tarta z budyniem, owocami i galaretką, prosta, ładnie wygląda
 i smakuje wyśmienicie :):):)


Kolejne to marchewkowe zwykłe ciasto, nawet u mnie przepis z babeczek i podwojony,
 a te kropki to krem do tortu dla ozdoby i żeby po ukrojeniu kawałków każdy był ładny...


To to ful wypas z TEGO przepisu, pierwsze wykonanie, beza chyba inna niż u autorki ale smaczne...



Kolejna tarta, tym razem z truskawkami


A tu mój zakup na bazarku u Lidki



i bonus.... wspaniała torebka wykonana na szydełku



Już wypróbowany sprzęcior ... niedługo pokażę efekty a ja jestem zadowolona z zakupu :)

5 komentarzy:

  1. Cudowne wypieki, aż się pogubiłam w tych pysznościach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wypieki, aż się pogubiłam w tych pysznościach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, tyle pyszności, wyżerka na całego :)
    Jak jesteś zadowolona z zakupu, to ja się ciesze, tak jak napisałam D trochę słabo chodziło, ja wycinałam przez papier złożony na pół, ale słyszałam że ponoć można ostrzyć te dziurkacze za pomocą folii aluminiowej, czego sama jeszcze nie próbowałam... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!