23.11.2015

wymianka urodzinowa odc. 7

19 listopad to dzień urodzin Bożenki i dla Niej wysłałam poniższe upominki:


i to wszystko za sprawą wymianki urodzinowej


Bożenko, mama nadzieję że drobiazgi smakowały i się przydadzą, 
jeszcze raz wszystkiego co najlepsze !!!

I mam małą ciekawostkę :) Może któraś z Was potrafi takie cuda z koralików robić i się zainspiruje ? Kto wie :) W każdym razie mi się baaardzo podoba ;) Mój Mąż właśnie wrócił z Meksyku i przywiózł mi wspaniały prezencik ....

Do tej pory używałam takiego oto "kolca" z drewna, który zrobił mi Tata lata temu ale służy... na studiach próbowałam z ołówkami, kredkami aż w końcu Tata wymyślił coś takiego, mam gdzieś też z zakończeniami z kulką, dwoma gałązkami itd. ale ten najlepiej lubię:


A teraz dostałam taki wypasiony komplet:






Widać że pracochłonne dzieło, ja nic nigdy nie robiłam z takich koraliczków ale te z Was co z nich tworzą na pewno nie jedno mogą powiedzieć... i co Wy na to ? Która wykona coś podobnego ? Chętnie bym zamówiła samo to ozdobne bez kolca w innym kolorze i dłuższe od tego, bo mam tyle włosów że nie mogę wszystkich spiąć ... :)

8 komentarzy:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!